Да знање не проширују само ученици већ и њихови наставници, доказују бројне активности путем радионица и семинара. Једна таква активност се односи на формативно оцењивање ученика, где се кроз различите примере добре праксе стичу искуства и примењују у даљем раду.
Да је формативно оцењивање важно колико и сумативно (бројчано), показују читаве студије о томе како најбоље пратити напредовање ученика у учењу и кроз различите задатке у пет корака, а на основу исхода које остваре, и правилно их усмеравати у даљем раду кроз препоруке. Наши предавачи на семинару су нас упознали са примером педагошке свеске TeachersBook, која омогућава праћење ученика у оквиру одељења и разреда у једној школи. Том приликом смо угостили и колеге из других школа.
Након пријатног дружења од неколико часова, добили смо наравно и домаћи задатак, који смо као и сви вредни ученици ревносно и одговорно урадили и у предвиђено време предали.
Нема коментара:
Постави коментар